Header Ads

တာရာမင္းေ၀စာအုပ္မ်ားစုစည္းမႈ (၃၈)အုပ္

တာရာမင္းေ၀ စာအုပ္မ်ားစုစည္းမႈ (၃၈)အုပ္



စာအုပ္ ဆိုဒ္မ်ား ပံုတြင္ ၾကည့္ပါ

  1. ၀ကၤပါကိုဖြင့္တဲ့ေသာ့
  2. ႐ွဴး .....
  3. ကတ္သီးကပ္သတ္အဂၤလိပ္စကားလံုးမ်ား
  4. ကၽြန္ေတာ္တူးေဖာ္ခဲ့သည့္ေျမစိုင္ေျမခဲမ်ားအေၾကာင္း 
  5. ကၽြန္ေတာ္မွအျပန္
  6. ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ ၾကယ္ျမင္လျမင္ေလာကဓံ
  7. ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ဂါလီဗားအိပ္မက္
  8. ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္နတ္ဘုရား႐ုပ္ထု
  9. ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္အ႐ုပ္ၿမိဳ႕ေတာ္
  10. ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ဧဒင္ကေခ်သည္
  11. ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ေၾကးသြန္းယဥ္ေက်းမႈ
  12. ကိုးမရွိတဲ့န၀င္း
  13. ကိုယ္ေရးကုိယ္တာပရပိုက္
  14. ငါ့ရင္ခြင္ၾကားကႏွင္းဆီဓားသြားတစ္လက္
  15. ငါသည္သာပန္းျဖစ္၍ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ျပန္ပြင့္ခြင့္ရခဲ့ေသာ္
  16. စကားခုႏွစ္ႀကိမ္ၾကာခဲ့ၿပီးသည့္ေနာက္
  17. တစ္ကိုယ္ေတာ္ေရးတဲ့ကႀကီးခေခြး
  18. ပင္လယ္အတုထဲကကၽြန္း
  19. ပန္းလက္ဖ၀ါးမွာ ပါးအပ္ပိုင္ခြင့္မရွိတဲ့ေကာင္ေလး
  20. ပန္းေခတ္ကလမင္း
  21. ဘယ္ဘက္လက္ထဲမွာ၀ွက္ထားတဲ့ပံုျပင္
  22. ဘံုခုႏွစ္ဆင့္မွာလြင့္တဲ့တိမ္တိုက္
  23. မနက္ျဖန္ခါမွာထားခဲ့တဲ့မ်က္ႏွာ
  24. ယႏၲရားအေရခြံနဲ႔လူ
  25. ျမင္းစီးထြက္ေသာအိပ္မက္မ်ား
  26. လူငယ္တစ္ေယာက္ရဲ႕ေက်ာက္ထြင္းရာဇ၀င္
  27. လူနံပါတ္ ၁၃
  28. လေရာင္ကိုပန္၍ ညဥ့္ယံ၌လည္း ေမႊးျမျမျဖဴစင္ႏိုင္ပါေစ
  29. သင္ႏွင့္နံနက္ခင္းကိုသာ၀င္ခြင့္ျပဳမည္
  30. သူ႔အိုးပုတ္ေလး ကၽြန္ေတာ္ျပန္မေပးပါ
  31. အလံမထူခဲ့ေသာလက္မ်ား
  32. အေရွ႕ၿမိဳ႕႐ိုးမွမိုးေရစက္မ်ား
  33. ေကာင္းကင္အေၾကြေကာက္တဲ့လက္
  34. ေက်ာခိုင္းထားတဲ့ေနမင္း
  35. ေခတ္ေနအတြက္စာတစ္ရြက္
  36. ေတးသြားနံပါတ္ ၁၀၀၁
  37. ေမွာ္ဆရာရဲ႕ေက်ာင္းစာအုပ္
  38. ေရႊအေတာင္ပံမွာဒဏ္ရေတြျပန္ေကာင္းလာတဲ့တစ္ေန႔
MMEBOOK. Powered by Blogger.